μάθημα 19

ο Εμμανουήλ βουλγαρης περιμένει την Μόνικα Μπελούτσι  στον σιδηροδρομικο σταθμό της Θεσσαλονίκης. Η Μόνικα θα εργαστεί στην οικογενεια Βουλγαρη και ο Εμμανουήλ προσπαθεί να την αναγνωρίσει ανάμεσα στους επιβάτες.

- Excuse me, are you monica bellucci ?
- No, sorry.
- Oh dear. Excuse me, are you monica bellucci ?
- No, I'm not.
- Oh dear. That's no so easy... Who is finaly monica bellucci ? Sorry, are you monica bellucci ?
- Yes, I am ! Hello, are you ...?
- I am Emmanuel ! You're finally monica bellucci ! Welcome !



- Excuse me, are you monica bellucci ?

 [ εξκιούζ μι, αρ γιού Μόνικα Μπελούτσι; ] [ με συγχωρείτε, είστε η Μόνικα Μπελούτσι;  ]

- No, sorry.

 [ νο σόρι ] [ οχι συγνώμη ]

- Oh dear. Excuse me, are you monica bellucci ?

 [ οο ντίαρ, εξκιούζ μι, αρ γιού Μόνικα Μπελούτσι; ]  [ θεέ μου ! με συγχωρείτε, είστε η Μόνικα Μπελούτσι; ]

- No, I'm not.

 [ νο, αμ νοτ ] [ όχι δεν είμαι ]

- Oh dear. That's no so easy... Who is finaly monica bellucci ? Sorry, are you monica bellucci ?

 [οο ντίαρ, δατς νοτ σόου ίιζι, χου ιζ φάιναλι, Μόνικα Μπελούτσι ? σόρι αρ γιού Μόνικα Μπελούτσι? ]
 [ θεέ μου ! αυτό δεν είναι τόσο εύκολο... ποια είναι τελικά η Μόνικα Μπελούτσι? συγνώμη, είστε η Μόνικα Μπελούτσι? ]

- Yes, I am ! Hello, are you ...?

 [ γιές, άι αμ, χελοου, αρ γιού...? ] [ ναι είμαι ! γεια σου , είσαι...? ]

- I am Emmanuel ! You're finally monica bellucci ! Welcome !

αμ έμμανουελ, γιόρ φάιναλι, Μόνικα Μπελούτσι, γουέλκαμ ] [ είμαι ο Εμμανουήλ ! εσύ είσαι τελικά η Μόνικα Μπελούτσι ! καλός ήρθες ]

αρχίζει να μου αρέσει αυτή η ιστορία... πάμε να δούμε τι χρειάζεται να μάθουμε για σήμερα  αν και κάποια τα ξέρουμε από παλιότερα μαθήματα. 

excuse me = εξκιούζ μι = με συγχωρείς / είτε
are you = αρ γιού = είστε / είσαι
no = νόου = όχι
sorry = σόρι = συγνώμη, λυπάμαι 
oh dear = οο ντίαρ = θεέ μου 

I'm not = αμ νοτ = δεν είμαι
that's not = δατς νοτ = αυτό δεν είναι
so = σόου = τόσο, πολύ, έτσι
easy = ίιζι = εύκολος/ η / ο
finally = φάιναλι =τελικά

you're = γιόρ = εσείς είστε / εσύ είσαι 
I am / I'm = άι αμ / αμ = εγώ είμαι
hello = χέλοου = γεια
Welcome = γουέλκαμ = καλωσόρισες 

εδώ θα δούμε κάποιες συντομεύσεις

I am = άι αμ = είμαι
I'm = αμ = είμαι

You are = γιού αρ = είσαι / είστε 
You're = γιόρ = είσαι / είστε

That is = δατ ιζ = αυτό είναι 
That's = δατς = αυτό είναι

Who is = χου ιζ = ποιος / ποια είναι 
Who's = χουζ = ποιος / ποια είναι

τώρα αν αυτά τα αντιστρέψουμε γίνονται ερωτήσεις.  Ας το δούμε και στην πράξη.. 

am i = αμ άι = είμαι?
are you = αρ γιού = είσαι?
is that = ιζ δατ = αυτό είναι ?

okay διαβάζουμε καλά αυτά που μάθαμε σήμερα και στην συνέχεια παίρνουμε χαρτί και στυλό για να κάνουμε τις παρακάτω ασκήσεις.

1)συμπλήρωσε τα κενά. 

Excuse me, are you monica bellucci ?......................... sorry
Excuse me, are you monica bellucci ? No, I'm.....................
Excuse me, are you monica bellucci ?.........................., I am
Hello, are you?......................................................Emmanouel

2) μετάφρασε από ελληνικά στα αγγλικά

θεέ μου ! με συγχωρείτε, είστε η Μόνικα Μπελούτσι;
...............................................................................................
αυτό δεν είναι τόσο εύκολο... ποια είναι τελικά η Μόνικα?
...............................................................................................
γεια σου , είσαι...? 
 ...............................................................................................
καλός ήρθες
...............................................................................................

3) επιστροφή στην αρχή να δούμε αν μπορείς να διαβάσεις το κείμενο χωρίς βοήθεια αν δεν μπορείς ξανά διάβασε τα όλα ακόμα μια φορά. 


πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να σου αναφέρω ότι για να πας στο επόμενο μάθημα πρέπει να μάθεις να γράφεις και να προφέρεις όλα τα από πάνω. Με την χορηγία του world look και με κάθε επιφύλαξη πνευματικών δικαιωμάτων καλή ανάγνωση.

για απορίες μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μου από εδώ. 

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.