Βγάλε χρήματα παίζοντας το αγαπημένο σου game


Όσο περισσότερα γίνονται τα θέματα στην τηλεόραση για την οικονομική κρίση τόσα περισσότερα μηνύματα παίρνω στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου που αφορούν το χρήμα. Για όλους υπάρχει μια τρύπα για όλους όσους ξέρουν τι πραγματικά θέλουν να κάνουν. Σε αυτό το θέμα θα μιλήσω για μια διαδικτυακή game πλατφόρμα που μου σφύριξε πριν από έναν μήνα μια όμορφη με ένα email. Πως θα σου φαινόταν καλέ μου, για να μη πω αγαπημένε μου καμένε να παίζεις όλη μέρα με το παιχνίδι σου και να σε πληρώνουν για αυτό? Πως θα σου φαινόταν αν σου έλεγα ότι έχω δει ένα παιδί 16 χρονών να βγάζει 50.000$+ από αυτήν τη δουλειά? Και σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα που τον μπλόκαρε το paypal  ( το paypal  μεσαίας κατηγορίας έχει όριο 7500$ το μήνα ). Πρέπει να σε έψησα. Εντάξει ας σε προσγειώσω λίγο για να σε ετοιμάσω για την επόμενη πτήση σου. Το www.twitch.tv που αναφέραμε έχει αρκετούς χρήστες και είναι μια από τις 600 δημοφιλέστερες σελίδες στον πλανήτη.

Σου ακούστηκε λίγο? Σκέψου ότι μόνο οι ελληνικές σελίδες είναι 35.000.000 για 10.000.000 Έλληνες. έτσι αν έχεις την θέση δημοτικότητας 572  πάει να πει ότι την μέρα μπαίνουν και βγαίνουν εκατομμύρια καμένοι στην σελίδα σου.

Πως δουλεύει το www.twitch.tv. Αρχικά κάνεις μια εγγραφή στην συνέχεια κατεβάζεις ένα από τα τρία προγράμματα που σου έχει για live streaming κάνεις την εγκατάσταση και αρχίζεις να παίζεις το αγαπημένο σου game και ο κόσμος σε παρακολουθεί ( game στο pc έτσι? Για τα άλλα ετοιμάζω συνέντευξη από επαγγελματία... ). ωραία ως εδω τι γίνετε τώρα με τα χρήματα? Για να βγάλεις χρήματα από αυτό θα πρέπει να έχεις και κοινό

Συμβουλή, το κοινό δεν το βρίσκεις σε βρίσκει γιατί θα μείνεις μια ζωή να το ψάχνεις

 Πρέπει με κάποιο τρόπο να μαζευτούν πολύ επισκέπτες στο κανάλι που θα έχεις φτιάξει στο www.twitch.tv. Όπως το βλέπω τώρα η συνταγή είναι πρώτα να διαλέξεις ένα παιχνίδι που είναι ανταγωνιστικό, από αυτά που σου αρέσουν πάντα. Ένα παιχνίδι δηλαδή που θα το βλέπει αρκετός κόσμος. Το δημοφιλέστερο αν δεν κάνω λάθος είναι το League of Legends αλλά από αυτά που αρέσουν σε εμένα είναι το World of Warcraft επίσης υπάρχουν και παιχνίδια που δεν είναι online. Όμορφα βρήκαμε game που το παρακολουθεί κόσμος κάτι που θα πει ότι το παίζει και κόσμος... Οπότε τώρα πρέπει να γίνουμε ανταγωνιστικοί μέσα στο παιχνίδι. Για ποιο λόγο εσύ να παρακολουθήσεις εμένα και όχι τον άλλον? Γιατί εγώ είμαι καλύτερος gamer παίζω με στιλ και τρις στις 10 φορές θα μάθεις κάτι που δεν ξέρεις. Γιατί εγώ είμαι αστείος και θα σε κάνω να γελάσεις γιατί εμένα θα βλέπεις την φάτσα μου όταν παίζω και θα την συμπαθήσεις. Υπάρχουν πολύ λόγοι να σε παρακολουθήσει κάποιος και ακόμα περισσότεροι να σε αγνοήσει. Μη τους κυνηγήσεις όλους απλά δώσε έμφαση σε αυτούς που είσαι καλός.

Γιατί να σου δώσει κάποιος χρήματα από την στιγμή που μπορεί να σε βλέπει δωρεάν?

Όχι απλά θα σου δώσει χρήματα αλλά θα γίνει και συνδρομητής σου και θα σου πληρώνει ένα ευτελές ποσό τον μήνα για την σοφία σου. Για παράδειγμα εμένα εχθές το βράδυ με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι παίζει live wow ένα παιδί 16 χρονών το οποίο έχει πάρει 50.000$ δολάρια από δωρεές και έχει προβλήματα με το paypal. Κάτσε ρε μεγάλε από που και ως που εσύ έχεις τόσο χρήμα? Σκέφτηκα και τον επισκέφτηκα. Συμπαθητικό παιδί συγχρονισμένο στην ηλικία του αλλά όχι σαχλαμάρες με έντονες κινήσεις και καλός gamer οπότε σκέφτηκα να του δωρίσω ένα δολάριο. Για πολλούς λόγους αρχικά για να δω που θα καταλήξει το δολάριο μου και με ποιες σελίδες είναι συνδεδεμένο το συγκεκριμένο email ( και αυτός είναι ένας λόγος που χρησιμοποιούμε ξεχωριστό email για το paypal ). Για να δω τι profile έχει φτιάξει στο διαδίκτυο. Γιατί χάρηκα που είναι τόσο μικρός και βγάζει αρκετά χρήματα κάνοντας αυτό που θέλει. Και γιατί τον συμπάθησα. Μετά από αυτά βέβαια έρχονται οι εταιρίες και αν έχεις μεγάλο κοινό σε πληρώνουν για να παίζεις με τα δικά τους μαραφέτια. Σήμερα βέβαια πέτυχα μια Κινεζούλα να παίζει, ξέρεις από αυτές που δεν σου αφήνουν περιθώρια να το ξανασκεφτείς και παραλίγο να μπει ο διάολος μέσα μου και να με κάνει να της στείλω χρήματα αλλά δεν ενέδωσα στον πειρασμό. Ξέφυγα κάπως σε αυτό το άρθρο? Όχι σε όλα το ίδιο φευγάτος είμαι οπότε για ακόμα μια φορά κράτησα χαρακτήρα!!!. Πάμε να τα δούμε συνοπτικά.

Συνοπτικά.

1) αν δεν έχεις paypal φτιάξε !!!
2) κάνε εγγραφή εδω www.twitch.tv.
3) κατέβασε ένα από τα τρία προγράμματα που σου δίνει, της adobe είναι δωρεάν
4) φτιάξε το κανάλι σου μέσα στο www.twitch.tv. Και άρχισε να παίζεις
5) μάζεψε κοινό και βαλε κουμπί δωρεάς
6) Σε περίπτωση που δεν σε αφήνει λόγο Ελλάδας δήλωσε κατοικία ηνωμένο Βασίλειο έτσι κ αλλιώς από το paypal θα τα πάρεις.
7) Αν δεις την Κινεζούλα πες το πάτερ ημών τρις φορές από μέσα σου να σκοτώσεις τον σατανά αν δεν τα καταφέρεις δώσε της και ένα 1$ από έμενα.

Για απορίες μπορείς να σχολιάσεις kai sta latinika η μπορείς να με δεις στην επικοινωνία για να τα πούμε πιο prive.

Κείμενο Εμμανουήλ
Πληροφορίες από μια όμορφη είπαμε.

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

9 Responses to Βγάλε χρήματα παίζοντας το αγαπημένο σου game

  1. Πως θα σου φαινόταν αν έβγαζες χρήματα παίζοντας το αγαπημένο σου pc game ? Σε αυτό το άρθρο αναλύουμε έναν τρόπο να βγάλεις χρήματα παίζοντας game χωρίς να τρέχεις σε πρωταθλήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. File oraia ta les alla den nomizo oi goneis mou na me afisoun na vgalo PayPal kai den nomizo oti k autoi theloun na vgaloun apadise plz

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. koita an den s afinoun oi gonis sou tote kalitera na mi vgaleis... alla an enimerothoun gia to ti einai to paypal den nomizo na sou poun oxi.

      Διαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γίνετε να βγάζω χρήματα παίζοντας pc games .....άμα τα λεω Καλά πες μου σε παρακαλώ πως το κάνουμε εχω οικονομικά προβλήματα αλλά και οικογενειακά και προσπαθώ να βρω χρήματα πεζω καλό league of legends ....απάντησε μου σε παρακαλω😯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γίνετε να βγάζω χρήματα παίζοντας pc games .....άμα τα λεω Καλά πες μου σε παρακαλώ πως το κάνουμε εχω οικονομικά προβλήματα αλλά και οικογενειακά και προσπαθώ να βρω χρήματα πεζω καλό league of legends ....απάντησε μου σε παρακαλω😯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γίνετε να βγάζω χρήματα παίζοντας pc games .....άμα τα λεω Καλά πες μου σε παρακαλώ πως το κάνουμε εχω οικονομικά προβλήματα αλλά και οικογενειακά και προσπαθώ να βρω χρήματα πεζω καλό league of legends ....απάντησε μου σε παρακαλω😯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γίνετε να βγάζω χρήματα παίζοντας pc games .....άμα τα λεω Καλά πες μου σε παρακαλώ πως το κάνουμε εχω οικονομικά προβλήματα αλλά και οικογενειακά και προσπαθώ να βρω χρήματα πεζω καλό league of legends ....απάντησε μου σε παρακαλω😯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. G.T. is a football manager game, in which you have the possibility to convert your virtual currency into real money. It is an online browser game, therefore you do not need any other programs installed in order to play. It is one of the few football manager games where you are rewarded for your daily activity.

    http://www.marketglory.com/strategygame/Nikolaos21

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Pesquisar

Search

world look - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by world-look.blogspot.gr.